czwartek, 1 marca 2012

Szukam wyjaśnienia na zagadnienie "kłamstwo w literaturze"? Czy słusznie, że szukam? A skąd, nie chce mi się już niczego szukać. Rozprawka przebrnie kolejny dzień nienapisana.
Od czegoś musiałam zacząć, no cóż.
Obiecałam sobie pójść o 22 spać. Niestety, ciekawość mnie pożarła co będzie po 24:00
Zacznie się marzec. Dla niektórych to przecież zwykłe, niektórzy sobie pomyślą "I co z tego, że marzec?".
Również dla niektórych ludzi daty mają znaczenie. Na przykład taka ja. Jestem wrażliwą osobą, zważającą na szczegóły, wierząca w wieczną miłość i różne takie. Na to ostatnie jak już się domyślacie znalazłam odpowiedź, bo mam M. Śmiało mogę nazwać go moją przynależnością.
W sumie taki marzec to ma wiele w sobie, moje urodziny między innymi.
Tak, dla zapominalskich - 17 marzec, zanotować, skreślić czy coś w tym stylu, jak kto woli.
Już wiele razy pisałam tutaj jak spędzę ten dzień ale napiszę jeszcze raz, tak dla efektu.
Przyjeżdża do mnie Zali, będziemy oglądać "Króla lwa" i będzie naprawdę okej.
Nie chciałam jakiejś wielkiej imprezy, nie lubię takich rzeczy.
Dobra, ale i tak czekam na ten dzień, kiedy M. przyjedzie. Boże, daj mi doczekać dnia, kiedy w końcu zobaczę "Przyjadę *tego i tego dnia*. Cieszysz się?" BOŻE DAJ MI WRESZCIE TEN DZIEŃ.
Teraz to ja chcę jedno. Piątek, godzina 17:00 i oficjalny odpoczynek.
Nawet nie wiedziałam, że można spędzić 3 dni tak, jakby ich w ogóle nie było.
Przed szkołą zawsze chcę się odprężyć czy coś takiego. Co wtedy robię? Mianowicie słucham muzyki.
Nie przeróżnej, a mojej. Ale dla odprężenia dzisiaj potrzebowałam jednej. Radiohead - Karma Police
Przypominają mi się wakacje, uśmiech mam teraz na twarzy gdy wspominam tą piosenkę z tamtego miejsca, znad morza, dokładniej Karwia.
Poproszę wakacje na wynos z tym moim ideałem na półwyspie helskim razy 765432876543298765432. Teraz. Dziękuję.
Ps. Kochanie, przed chwilą zobaczyłam Almę w pokoju ;o


Kocham Cię M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz