niedziela, 5 lutego 2012

Witam wszystkich czytając tego nieszczęsnego bloga.
Super, przyszła zima, ale już chcę wiosnę. Żeby było cieplej przede wszystkim.
Nie dość, że w domu mróz, to jeszcze na dworze.
Jakoś wytrzymam.
Chyba odrobię lekcję, ale chyba mi się nie będzie chciało, bo chyba pójdę spać.
Nie podoba mi się nowy plan. Kto wymyślił w poniedziałek pierwszą fizykę, no kto?!
Dzisiaj czeka mnie nauka na niemiecki, chemię, fizykę, wos, jednym słowiem: pięknie.
I właśnie.. list od niego już jest. Już dostałam we wtorek, ale tak się jakoś złożyło, że nie miałam czasu tutaj pisać.
Jaki ten list jest? Jest.. nie do opisania. Jest cudowny, piękny, wspaniały, napisany prosto z serca, no idealny..
Mogłabym tak wymieniać i wymieniać.
Nie da się go opisać..
A prezent? Wspaniały. Noszę go z dumą, dumą jaką jest miłość.
Bo miłość jest najcenniejszym darem jakim dał nam świat. Musimy tylko umieć odnaleźć naszą drugą taką samą duszę w tym szarym, nic nie znaczącym świecie.
A wtedy stanie się "jasność"..
Mój list już wysłałam następnego dnia, w środę.
Znając pocztę Polską, to pewnie dojdzie we wtorek. Niestety.
Ale M., warto czekać, naprawdę.
A ja czekam, kiedy mi w końcu powiesz kiedy przyjedziesz, nie mogę spać przez tą myśl, że chcesz mi zrobić "niespodziankę".
Ale myślę, że warto czekać.
Warto czekać na te najcudowniejsze chwile mojego życia.
I need your love..
Ja tymczasem zabieram się do zadania domowego z geografii, gdzie mam zaplanować kilkudniową wycieczkę klasową w wybrane miejsce w Polsce. OCZYWIŚCIE WROCŁAW.
A jakże inaczej.
Oou, muszę coś nagrać w końcu. Tylko pustka co mam nagrać.
Dzisiaj ma być tylko -8 stopni, więc idę na dwór. Zaznam trochę świata i opowieści.
Dajcie mi proszę już te urodziny z Zaleskim i tego Króla Lwa.
I jeszcze jakąś kawę, taaak.
No żesz w mordę zasranego Gotye, jutro gitara?! True story.
Czas chyba napisać do co niektórych osób i przypomnieć o swoim istnieniu.
Macie jeszcze jakąś taką mnie na dobranoc.




Kocham Cię M.



2 komentarze:

  1. ...wreszcie cośn napisałaś :) Ba,że wiosnę,a nejlepiej już lato!List powinien jutro dojść,a czekac warto...;>

    OdpowiedzUsuń
  2. teeeeż chce już wiosnę, a tu śnieg xD :)

    OdpowiedzUsuń