niedziela, 15 stycznia 2012

Aż nie dowierzam teraz co się dzieje w mojej głowie. Taki szał, jak kupowanie przedświąteczne.
Naprawdę nie dowierzam.
Dlaczego?
Że istnieje męska wersja mnie. Dokładnie.
Ideał w każdym calu.
Odległość? Co to dla nas? Przecież to tylko może nas umocnić. Wszystko się uda.
Łzy szczęścia.. Zdarza się rzadko u mnie, ale radość niezmierna.
Dziękuję, że jesteś.
Odpływam. Nie, nie zasnę. Nie ma takiej opcji.
Hmm..
Dzisiaj podsumowałam trochę spraw, tfu wczoraj.
Ale wszystko wyszło na jedną kartę. Lepiej dla mnie? Mam nadzieję.
Wszystko to, co się wydarzyło w ostatnim czasie.. To minęło. Żyje się dalej, nie wtrącam się do czyjegoś życia już nigdy więcej, nie w takim stylu. Przepraszam.
Tak, tutaj muszę niestety przepraszać. Wystarczy, że ja wiem dlaczego. Niestety.
Wczorajszy dzień mogę zaliczyć do jednych z najlepszych dni w moim życiu.
Tak, wielkie słowo, ale jestem w takim stanie szczęścia, że kąciki ust mnie już bolą od uśmiechu.
Kiedykolwiek ktoś z was widział, żebym się uśmiechała? Wątpię, wiecie jaka jestem, przynajmniej niektórzy z was, czytających.
Chcę lipiec, teraz, tu, natychmiast!
Jak widać, już chyba nic nie wyskrobię na klawiaturze, a cholernie bym chciała.
O! Jeszcze powiem, że na pewno jadę na Opener'a i Coldplay <3


Coś myślę, że to będzie to..

7 komentarzy:

  1. Dziwnym zrządzeniem losu doskonale rozumiem to co czujesz...moja sytuacja jest podobna - straciłem wiarę,że osoba będąca odbiciem mnie może istnieć,a...jednak jest.I mam nową energię do życia,coś,co tak bardzo było mi potrzebne...właśnie dzięki niej.A odnoścnie ideału - nie przesadzaj,on sam jest baaardzo daleki od tego,zeby o sobie tak myśleć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całkowicie straciłam wiarę, że istnieje ktoś taki, kto mnie rozumie i co napisałam powyżej - jest moim odpowiednikiem. Ideał to ideał, ja mam taki a nie inny i go nigdy nie zmienię.

      Usuń
  2. Ale dodam, że teraz nareszcie coś zaczęło istnieć w moim życiu, uśmiecham się, może to dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo dobrze,wiem jakie to uczucie,gdy nie masz już nadziei...a tu nagle po tak długim czasie - znajdujesz tą osobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne uczucie.. Niech trwa i nigdy się nie kończy. Mam nadzieję, że ta osoba myśli podobnie, tak?

      Usuń
  4. Ten człowiek jest częścią mnie, no nie oszukujmy się. Dziękuję, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń