środa, 18 stycznia 2012

Co miłość robi z człowiekiem?
Sprawia, że wszystko jest piękniejsze, ten człowiek uśmiecha się.
Jest najszczęśliwszą osobą na ziemi.
A co jeśli człowiek znajdzie swój ideał?
Wtedy to wszystko jest magią. Dosłownie.
Wszystko zdaje się bajką, ale to jest cudowna rzeczywistość.
Macie swoje ideały? Jeżeli tak, to one istnieją.
A szansa na poznanie takiego kogoś jest jedna na milion, jest naprawdę bardzo mała.
Mogę to już naprawdę powiedzieć, że jestem naprawdę szczęściarą, że swój ideał znalazłam.
To jest cudowne uczucie wiedząc, że istnieje ktoś taki identyczny jak my sami.
I taka osoba jest tylko i wyłącznie jedna.
List wysłałam. Ręce mi się trzęsły okropnie.. Emila, jesteś tego świadkiem.
Tylko dziwi mnie reakcja łez po przeczytaniu tego listu, to jest prawdziwe, że tak zareagowałaś.
Ugh.. Jeszcze raz Weronika i Kamyk mnie wyciągną na spacer na Sadowej to wyjebię z glana :<
Glany są tak ubłocone, że wyglądają jak po jakimś pogo.
Cóż, jeszcze rozpaczam nad losem moich słuchawek, które przestały działać [*]
Poradzę sobie, znajdę może jeszcze jakieś? Muszę.
Dość moich rozpaczy, och ach.
Dzisiaj jadę na karaoke trochę poskrzeczeć czy tego chcecie, czy też nie ;)
Pod koniec tygodnia do Justyny być może, potem coś się wymyśli.
Bo Gdańsk nie wypalił, ponieważ zbieram kasę na szczytny cel, albowiem na moje, tfu - moje i M. wakacje.
Aaa i jeszcze jedno.
Ideale, sprawdź swoją pocztę. Still Loving You czeka na Ciebie do odsłuchania w mojej wersji.
Znajdę swój pamiętnik i przeleję tam swoje najskrytsze myśli. Oj dużo tego będzie.
Jak dobrze, że jesteś.

Kocham Cię M.

4 komentarze:

  1. Bo miłość,to największa moc w życiu,chociaż dziś już nikt w to nie wierzy,jest to obśmiewane...lecz nie zmienia to faktu.A to,że na siebie trafiliśmy...no cóż,jakaś siła wyższa w końcu się do nas uśmiechnęła.Scpejalnie jak na siebie wcześnie wstałem...Still Loving You z rana,no to się nazywa naprawdę miły początek dnia..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraz sobie, ze juz niedlugo bedzie ta muzyka nas budzic..

      Usuń
  2. Mam dla ciebie dobrą wiadomość - dam ci słuchawki ;)
    Nie narzekaj na spacer, bo było fajnie :P

    OdpowiedzUsuń